دفتر آشپزی





مواد لازم:


لوبیا چیتی
سس گوجه
پیاز
سیر
فلفل قرمز

فلفل دلمه
آویشن/ نمک
آبلیمو لیمو ترش تازه
سیب زمینی
 
 
روش :
 
لوبیایی که از دو شب قبل خیس خرده بود را پختم! و داخلش یه حبه سیر انداختم
پیاز را خلالی خرد کردم و تفت دادم تا جایی که ابش را از دست بده بعد + یک قاشق روغن...
 
پیاز ها را به لوبیا ها اضافه کردم ...(آب لوبیا ها خیلی نباشد) بهش فلفل دلمه و فلفل و آویشن زدم
یکمی که با هم پخت سس گوجه و آبلیمو را اضافه کردم و اجازه دادم! آب خوراک کار بره و تنگ آب بشه !
 
داخل این غذاا قارچ هم میشه اضافه کرد و چیزای دیگه بسته به سلیقه
 



روش دوم


دو پیمانه لولیا چیتی در حال پخت...
پباز را با سیب زمینی تفت دادم وقتی آب میان بافتیش خارج و تبخیر شد سیر و روغن را بهش اضافه کردم
به لوبیا چیتی سس اضافه کردم
وقتی لوبیا ها دیگه نزدیک به آخر پخش بود بهش ترکیب پیاز و سیر و سیب زمینی اضافه شد و کمی بعد آویشن!
موقع سرو بهش لیمو اضافه شد