دفتر آشپزی





مواد لازم

لوبیا سفید یک پیمانه

موسیر تازه یک عدد (من پودر موسیر زدم سه ق چ)

گوجه گیلاسی ده عدد یا دو عدد گوجه معمولی

نمک فلفل به میزان لازم

گشنیز

 

روش:

موسیر را با روغن گیاهی تفت دادم بهش گوجه را اضافه کردم و لوبیا سفید (خیس خورده و پخته شده) +اندکی آب برای پختن مواد و این که طعم هاشون به هم داده بشه

در آخر نمک و فلفل اضافه میشه و موقع سرو بهش گشنیز تازه اضافه می کنیم ( من گشنیز نداشتم به جای اون جعفری خشک شده و بدک نبود!)

با برنج سرو میشه :)

 

#کانادا

 

مواد لازم

لوبیا سفید یک پیمانه

موسیر تازه یک عدد (من پودر موسیر زدم سه ق چ)

گوجه گیلاسی ده عدد یا دو عدد گوجه معمولی

نمک فلفل به میزان لازم

گشنیز

 

روش:

موسیر را با روغن گیاهی تفت دادم بهش گوجه را اضافه کردم و لوبیا سفید (خیس خورده و پخته شده) +اندکی آب برای پختن مواد و این که طعم هاشون به هم داده بشه

در آخر نمک و فلفل اضافه میشه و موقع سرو بهش گشنیز تازه اضافه می کنیم ( من گشنیز نداشتم به جای اون جعفری خشک شده و بدک نبود!)

با برنج سرو میشه :)

 

روش از خودم نیست از یه خانم کانادائیه O_o



BY my-kitchen.blog.ir